Angel del Luz

Toen de paraglidingwinkel sloot werd ik meegevraagd voor een biertje (braaf water gedronken in verband met de antibiotica dokters! Laughing) Ik dacht dat we naar een kroeg gingen, maar we eindigden in een gesloten handwerkwinkeltje dat met alle pijpen en alle negenvingerige blaadjes toch best aan een coffeeshop deed denken. Om acht uur begon ik mijn eerste potje Jenga ooit, om een uur stopte het laatste potje van de avond (met dank aan mijn medicatie bleven mijn handjes stil genoeg om te kunnen winnen Wink). Toen gingen we bij de rest van de club in een klein keukentje zitten waar ik zo ongeveer alle Ecuatoriaanse volksmuziek gehoord moet hebben. Live gespeeld en gezongen door mannen met gitaar. Iedereen meezingen, mensen in tranen. Geweldig, zelfs als je er geen woord van begrijpt. Angel del Luz is de enige titel die ik onthouden heb...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!