Op naar Zuid Amerika

Na drie decennia doordachte geplandheid was het tijd voor iets nieuws. In een poging me jong te voelen (of toch weer voor een paar maanden aan mijn volwassen leven te ontsnappen

Wink
) ga ik iets geks doen. Zomaar zonder al teveel planning een stuk reizen in landen waarvan ik de cultuur, gebruiken noch de taal ken. Kansen alom dus om mij daar weer eens heerlijk ouderwets te gaan verbazen
Laughing
.

Een dergelijk avontuur kan natuurlijk niet zonder officiële verslaglegging (anders hadden we nu bijvoorbeeld ook geen Darwinjaar gehad

Wink
) dus bij deze maar weer eens een weblog.

22 Februari vertrek ik voor tien weken naar Zuid-Amerika. De eerste zeven weken ben ik nog alleen, maar wanneer de rest van het gezin in april naar Honduras komt sluit ik me bij hen aan. Mijn reis zal me dus waarschijnlijk van Peru, door Ecuador, Panama (Colombia sla ik waarschijnlijk maar over

Wink
), Costa Rica en Nicaragua naar Honduras voeren. Maar een echt plan heb ik (nog) niet, misschien is zeven weken in Lima wel helemaal de bom
Laughing
.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!