Gavin and Stacey

Televisie in Nieuw Zeeland is niet helemaal wat ik zou wensen. En mijn verwachtingen liggen niet zo heel hoog aangezien ik de afgelopen jaren alleen Ned 1, 2 en 3 kon ontvangen. Veel Amerikaanse talkshows en 'wegstemprogramma's'. Dit alles gelardeerd met saaie reclameblokken. Die Gouden Loeki raken ze hier niet kwijt ben ik bang. De Loden Leeuw maakt hier meer kans. De helft van de reclames heeft het niveau locale televisie.

Maar goed. Wat kun je dan? Nou dan kun je bijvoorbeeld alle afleveringen van Gavin and Stacey gaan kijken van DVD Wink. In Nederland ben ik het nog nooit tegen gekomen, maar het is erg vermakelijk om te zien. Een voorproefje voor de geïnteresseerden...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!